sönderdag.

Jaaha. Då var det söndag kväll. Nuförtiden innebär söndagskvällar för mig ångest över att i de kommande fem dagarna behöva gå upp kvart i sex för att ta mig till mitt nuvarande jobb. Tebex. Kabelmontör. Jag är manlig. Förhoppningsvis blir jag inte kvar alltför länge. Är ju inte direkt ett utbildningsrelaterat jobb, men jag är förbannat lycklig över att jag har en inkomst. Jag kan sova på nätterna och veta att jag kan leva i några månader till :) Slänger ju iväg lite jobbansökningar när jag hinner och förhoppningsvis så är det någon som ska tända till på Figo Fantastico och hennes egenskaper. Om inte så får jag väl lägga till längst ner på mitt CV: "Jag kan dansa också...".


Nu ska jag ägna mig åt min nya hobby: läsa bok. Sjöjungfrun av Camilla Läckberg är det som gäller på hemmaplan och Snabba Cash av Jens Lapidus kör jag som ljudbok på jobbet. Snabba Cash gör (kanske klar?) de ju film av, ska bli kul och se när den har premiär. 18 september är det ju dags för andra boken av Milleniumtrilogin, Flickan som lekte med elden, att ha Sverigepremiär. Sara och jag är dumle-laddade och giriga. Inte långt kvar nu.

Dags att börja bläddra!
Tja!


2009-09-06 @ 21:57:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback