Slut på veckan.

Söndag idag. Igen. Helgen gick fort uta helsike som vanligt. Jag har mest myst och sett till att förkylningen jag luktade inte skulle slå ut i blom. Vi hade en mycket viktig match idag och att bli sjuk lagom till den, hade varit mindre lyckat. Vi mötte bratiga Djursholm hemma på Vårlyckan i Roslagsbro. I våras, på bortaplan, blev det torsk med 2-0. Men idag klämde vi dit de där fjollorna med 3-1! Hur jäkla bra som helst. Alla poäng är viktiga nu och vi har inte torskat en enda match sen serien vände. Nästa helg möter vi serieledande Bajen (farmarlag till Hammarby), vilket kommer bli en tuff match. Men vi var grymma sist vi mötte dem, så vem vet, vi kanske kniper något poäng. Man ska aldrig säga aldrig.

Jag har slagit till på att göra egen daimglass vinstdagen till ära. Oerhört seriöst och ambitiöst tänkte kanske någon nu..men jag kan lika gärna vara ärlig och säga att det enda jag gjort är att vispa vaniljvisp och krossat daim som jag rört ner och sen ställt in i en form i frysen :) Jag fick ett galet cola-sug när jag var på Flygis också..så jag slog till på en flaska. "Ibland måste man unna sig", mitt motto här i livet. Funkar på allt:

Oh den här tröjan var fin! men...egentligen har jag ju inte råd. Hm... näe, ibland måste man unna sig!

Shit vad jag blev sugen på lantchips!! Hmm..men det är ju bara tisdag. Ähh vafan, ibland måste man unna sig!

Osv osv. Den funkar på allt.

Nu ska jag kolla frysen, och sedan...unna mig :)


2009-09-13 @ 20:47:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback