Doh.

Efter 3 dagar på Tebex är jag redan nära till sjukskrivning..
Idag gjorde jag fel på ett jobb också..latchade båda sidorna på en bandkabel fast jag bara skulle göra ena.. (oh kabel-termer nalkas) vilket slutade med att jag fick skära bort 304 st don med kniv..vilket gick som det gick. Ja ni ser ju nedan. Stackars Tott, han har det inte lätt.




Jag tror att jag slängde ett öga mot klockan som hänger på en av långväggarna i min grupps arbetsrum säkert en triljon gånger (dvs en miljon biljoner ggr). Jag var trött idag. Jag är trött fortfarande. På vägen hem från fotbollsträningen gick jag förbi mamma och pappa och raggade upp pappas CD-freestyle (jag är modern) eftersom det finns ett rätt bra utbud av ljudböcker på Tebex som förhoppningsvis kan bota, iallafall lindra, mitt "jag-vill-inte-vara-här-längre-för-in-i-helvete-jag-rymmer-härifrån-snart-typ-nu"-sjukdom. Tror Snabba Cash stod på ljudbokshyllan. Den blir det nog. Jo.

Nu ska jag faktiskt, utbränd som jag är (efter 3 dagar), gå och lägga mig i min bädd/sovmöbel/säng. Mycket nöje, javisst. En sängs utseende och funktion kan anpassas till olika krav och till modets växlingar. För att kunna möjliggöra en god sömn kan madrassen ha hårdhetsgrad efter önskemål och sängkläderna kan anpassas till varierande klimatförhållanden och inredningsstil.

Au revoir!


2009-09-02 @ 21:45:34 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sara

hahahah nu yrar du i nattmössan fian min! Själv blir jag utbränd efter en arbetsdag, och jag känner mycket väl igen "blicka-på-klockan"-symptomet. Särskilt mellan 18.00-20.00 på kvällen.



Låtom oss hitta ett givande jobb nu!


2009-09-03 @ 00:14:42
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback