Jag är med Mäc.

Nu är man med i matchen igen. Efter att ha varit ägare till en icke-widescreen HP bäbis i 4 år (som senaste året har varit min värsta fiende) har jag nu konverterat. Idag har nämligen Figo Fantastico förvandlats till Figo Mactastico. Jag är så glad. En sprillans, shiny, fräsi, rar liten MacBook Pro 13,3 tummisar är min! BARA min!

Tadaaaa!
Ståtlig. Så ståtlig.
Nu ska jag bara lista ut hur den fungerar...
Man blev iaf som ny Mac-användare väl mottagen:
Tack! Jag tror vi ska trivas ihop faktiskt. Jag & Mäc. Mäc & Jag. Trooh jag deh!


2009-10-13 @ 21:20:45 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sara

Trevligt värre! Då kanske det blir lite mer liv på Dribbla nu då :)


2009-10-14 @ 11:58:43
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Postat av: Jenny

Grattis!! =)


2009-10-14 @ 13:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback