Bio.

Där har jag varit idag. På bion i Norrtan och sett Bröllopsfotografen. Den är inte stor sal 2, långt ifrån. Men eftersom jag är extremt känslig mot trånga utrymmen där föööör många människor vistas så var det skönt med "den lille" salen på...ja...vad kan det vara? 6 rader? :) Jag och Malin hade friplåtar som någon (??vem??) knyckte på krogen i somras, vilka var dags att utnyttja då bäst före-datumet på den lilla papplappen snart skulle gå ut. Det skrattades en hel del i salongen under rullen..och på slutet började damen bredvid mig lipa. "Oj, var det meningen att man skulle gråta nu??" tänkte jag och vände direkt huvudet 180 grader för å se om Malin också grät. Det gjorde hon inte, vilket var bevis nog för mig att jag inte är en känslokall bitch som varken kan känna empati eller sympati för andra människor.. Jag undrar fortfarande varför hon grät...

Hursomhaver. Jag ger filmen..........(trummvirvel).....(Macken framför på Tuba av P.S)....(Saga P.B på svajande blockflöjt).....(trumpetfräs av Vewe Karlebo)...........6,5 av 10 möjliga söndertuggade popcornkärnor!!!



Nu är det dags att sova. Hej då, hemskt mycket hej då!


2009-10-28 @ 22:24:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback