Varg.

Hungrig som en varg var man när träningen var slut i Robro. Men idag hann jag faktiskt springa in på Flygis och köpa 2 kokta för en guldpeng lite snabbt när jag flög in med bussen vid halv sex-snåret. Bilen kom och hämtade mig och Sandro kvart i. Man börjar bli liiiiite smått trött på den här stressen som råder nästan varenda dag då det är träning.

Iaf. Nu är jag hemma igen och hungrig som jag då var kikade jag i kylen och skafferiet...hm..."Hallååå??? Finns det någon god mat hääär??" ...echo echo echo. Nipps. Det var hyfsat tomt på grejer, vilket slutade med att jag kokade mackaroner..bara. För att spexa till det lite drog jag på ketchup, dock alldeles för mycket så att det liksom blev sådär starkt och nästan jobbigt i halsen. Blev iaf hyfsat mätt, men det var absolut inte top 1000 av måltider jag ätit. Saknade körven...


2009-05-19 @ 22:22:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback