Solen.

Jaha...här sitter jag på ballen lite lätt i skuggan. Huuur varmt som helst. Och snart är det match! Hur fasiken ska man palla värmen? Man lär ju vara lite lätt röd om nyllet efter att ha sprungit runt i 90 minuter under en sol som steker en som ett litet nyvärpt ägg. Kommer bli svettigt och kletigt men förhoppningsvis inte trist..vi SKA vinna idag, så är det bara! Lite synd dock att man går miste om sol-timmar. Jag är helt ärlig när jag skriver att det här hade varit en klart potentiell dag till att ta årets första dopp på. Nu sitter man istället gömt i skuggan så huvet ska klara av matchen och inte koka över..

Förra året baddlade jag inte en ända gång...hur jäkla värdelöst är inte det? Det är ju nästan att man skämms. "Det blev aldrig läge" har man skyllt på..hur mycket sanning det ligger i det vet jag faktiskt inte, jag hoppas ju verkligen inte att jag gått och blivit en badkruka :S Näe, det vore för tarvligt. Jag lägger i detta nu min högra hand på vänster bröst (ja inte riktigt sådär att jag kupar ena boobi utan över hjärtat sådär ni vet) och säger:

"Jag lovar, att bli en sundare och friskare, men framförallt, en bättre badmänniska, under sommarlovet."

Tyvärr ska jag jobba från och med imorgon fram till 12 augusti MEN, det finns ju helger! Nu ska det badas, ja herrejävlar. Vi ses på beachen!


2009-05-31 @ 12:00:33 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: sara

jag väntar på skriiiiv, sladdfia!


2009-06-14 @ 00:49:18
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Postat av: Anonym

håller med! skriv nu förtusan, finns ju inget att göra på jobbet! (alltså som e kul :))


2009-06-16 @ 14:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback