Månedag.

Hej!

Idag är det stekjäklahett ute. Bolander/Bo/Bollen/B-Boy köpte på lunchen ett par nya shorts inne i Kista Galleria. De åkte såklart på direkt när vi kom till skolan igen. Tyvärr märkte Bolander att storleken small var lite för small och insåg att han var tvungen att gå tillbaka och byta till större. Detta hindrade honom dock inte från att ha behålla smallisarna på...?

"Ähh jag går och byter dem senare" säger Bolander iskallt. 

"Ehh? Vadå senare? Ska du gå runt i de där du ska lämna tillbaka? Så kan man väl för fan inte göra?" frågade jag när Bolander behåller de för tajta shortsen på som han påstår sig sen ska byta. "De kommer väl se att vik-vecken är borta och att din röv är avgjuten där bak?"..

"Nejdååå" svarar Bolander lugnt och sansat och en aning stöddig.

MEN jag tror faktiskt att han blev lite orolig trots allt, det va därför han plötsligt skulle gå och byta om efter 2 timmar. Eller så hade han andningssvårigheter eftersom de var för trånga i midjan :) Iaf, han pep iväg och bytte pantsen och var tillbaka på 5 min. Nu har vi precis skilts åt och det sista han utlovade var att bära de nya pantalongerna imorgon. Så trevligt. Hoppas det regnar :)

Fan vad varmt det är. Härligt, men varmt.


2009-05-25 @ 16:17:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback