The End.

Sista dagen med gruppen. Vilket betyder att jag förmodligen inte kommer träffa denne iranieman jag nämnt några gånger här på bloggen. Idag var det slutpresentation av hela skiten! Det gick jäkli bra, vi vann till och med pris för bästa idé och framförande tillsammans med en annan grupp. Tyvärr var priset en go-cart runda eller vad man ska kalla det, och jag känner att jag ägnat tillräckligt mycket tid tillsammans med den där människan att jag nog kommer slingra mig när rundan ska äga rum :) "Oh sorry, i cant make it. I have to go and kill myself today".. Eller nåt.

Iaf. Nu är det äntligen fredag! Blir en lugn kväll följt av fotbollsmatch imorn mot Frej med Robro. LOADING!
Nu när ena kursen är slut kanske man slipper va tokslut som människa var eviga kväll. Det ska bli skönt att få andas lugnt och sansat. Jag är fri. Fågel. Hej.


2009-03-20 @ 19:17:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback