Bananen.

Igår, som jag skrev igår, fyllde SaraBanana dom små 30 åren. Det var ju såklart tvunget att firas med först såklart en liten våffelbit :) men senare på kvällen åt vi en massa massa Tapas på en trevlig restaurang på Kungsliga holmen. Här är en liten närmare beskrivning på vad vi beställde in:

* Vitlöksbröön
* Heta tigerräker
* Ost och kycklingfyllda tortillas m gräddfil
* Grillade tigerräkor och champisar m het sås
* Fajitas m strimmlad kyckling, guacamole och gräddfil
* Stekt friterad potatis m aiolisås
* Nachos med ost, tomat och jalapeno

Det var hur gott som helst!! Och tack snällasötararasilversara för en mycket trevlig kväll!!! DU är så jäkla bra Din lilla Kexiga Choklaa! Grattis än en gång. Snart äre fiest också, det blir dunder det!

Fasiken vad hungrig jag snacka om käk å frukt å shitt...måste nog dribbla ut till köket å breee en smöörgåås. Heipa!


2009-03-26 @ 23:31:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sarabanana

ha ha tack fian min!



Och om nån ska in till stan för att avnjuta samma kek på Caliente så ska ni beställa nummer 1, 2, 8, 10, 12, 15 och 21. Det minns jag ännu :)


2009-03-27 @ 13:37:44
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback