Super Marios.

Hallo Bojje!

Jag har precis kommit hem från Kistan. Vi hade slutpress i min andra kurs som jag läst imorse. Gick brabrabra. Design av interaktiva miljöer. Vårat koncept var GymBussen. Alltså, en buss som du kan gymma på. Energin du och de andra resenärerna genererar under ditt träningspass på tex en motionscykel ska bussen kunna tillgodota och alstra som bränsle. Man sparar tid, blir snygg och fräsch och tänker samtidigt på miljön! Suvvverähnt ju! Den här lilla filmen nedanför visade vi bland annat idag på redovisningen.. En helt vanlig dag på gymbussen:



OBS! Killen som agerar Mario i filmen är en medlem i min arbetsgrupp...han är grek och heter Marios :) Mycket roligt!


2009-03-23 @ 15:32:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Mallie

Haha,. fan vilken skön film! diggar ljudeffekterna,.:)


2009-03-24 @ 16:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback