Sönderdag.

"Herregud i himmelen!"
Inatt kommer mamman och pappan hem från Thailandet...det betyder att jag ska flytta hem till kojan, lämna katterna och den matfyllda frysen.. Inget skoj. Det betyder även att jag idag måste ägna ett x-antal timmar till att städa och ställa allt tillrätta i detta 3-vånings hus. ÅH bahlle! Orkar inte. Jag gick upp 10 imorse och började röjja undan all skit och damma/torka. Har dragit igång en tvätt, fyllt och satt på diskmaskinen, vattnat alla blommor och försökt piffa till dem som jag nästan mördat och lite annat trix. Nu ska jag ställa i ordning i tv-rumme och sen blire dammsugning och moppning. Till sista ska jag bada en utav kattskrällena också... Blir väl klar till tre om jag har tur. BEH!drövligt ...

"Men det blir fint när det blir klart" som mamma alltid brukar säga. Det är så man får tänka. Grejen är bara den..att när jag kommer hem till lägenheten senare ikväll, är det ju som att komma hem till ett tredje världskrig, eftersom jag endast varit där några få gånger under dessa två veckor och rivit fram kläder ur garderoben och hämtat annat skit hit å jäkla dit. Sandra har ju varit i fjällen under dessa två veckor så lyan har ju stått tom, och det var ju absolut inte städat å fräscht när hon drog... Vojne Vojne. Det är nog allt litt synd om meh :)

Idag får man hålla dom små tummar också för att Rimbos Handbollsdamer vinner sin sista seriematch vilket betyder att de tar klivet upp till Elit, det är fasiken inte dåligt det! Förbannat bra jobbat!


Nu ska jag steeda meera!


2009-03-22 @ 12:37:46 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: VEWE

DEM VANN!!!!


2009-03-22 @ 18:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback