P.Fia

Ja kära vänner, han har slagit till igen. Iraniern i min projektgrupp i skolan...som kallade mig för Lady Fia, fortsätter att överraska. Igår fick alla gruppmedlemmar ett mail igen, där han skrivit vad vi hade gjort under dagen (kontrollfreak!!), precis som att vi inte själva visste det men aaa visst, han får väl hålla på då. I mailet kunde man läsa följande:
Today me, Åsa, Marcus, Jelena and Princess Fia read some articles blablabla". Whippss så gick man från att vara en hovdam till prinsessa :D Han är helt otrolig den här snubben. Han sa även till Åsa när hon satt och skrev vid sin nya asschyssta Mac..."Oh it's so sexy". Han har inte riktigt någon fingertoppsskänsla det kan man iaf konstatera..och hör och häpna, det jag delar med mig av här på bloggen är bara en liten fis i havet om man jämför med allt konstigt han hinner säga och göra på en dag.

Bilden nedan är inte han. Skulle kunna vara, men det är det inte. Det här är bara en muppi bild. Tyckte det passade dagens innehåll.



Ska hoppa ner i bingen rätt snart tror jag. Har varit ute och sparkat boll i Robro, på en härligt mjuk och krämig grusplan. Dock föredrar jag självklart mjuk och krämig framför en stenhård och ond Grindplan här i Norrtälje. I helgen blir det match med Broarna mot Haninge borta. Ska bli spännande och se om man pallar trycket..Be en bön för mig!


Höööörs öööh!


2009-03-05 @ 22:15:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback