Nöjd.

Hej där!
Idag har varit en bra dag. Jag har varit i Haninge och spelat träningsmatch med Roslagsbro, vilket gick hela vägen hem, blev vinst med 4-1! Svinaberah! Jag åkte med Frasse i sin lilla fräna kärra tillsammans med Flizan och Andrea. Vid avfarten mot Bergshamra efter Danderyd virrade vi bort oss och körde rakt fram istället..."Hur fan gör vi nu då?", sa jag. "ÄH vi tar en annan väg!" Sa Frans. Vi åkte valhallavägen fram och bestämde oss för att svänga mot Djurgården vid dess slut. "jaha??? Nu då?" Inte en jäkla aning!! Vilka Lantisar va! Jag ringde min Faster som kan Stan ut och innan. Däremot blev det en aning komplicerat för mig att förstå hur vi skulle åka eftersom det ända hon angav var gator. Jag kan ju för fan typ en gata i stan, vilken jag redan nämnt, Valhallavägen. Jag åker tunnelbana, och om jag väl går, tänker jag inte på vilken gata det är jag stampar på...

Sveavägen var en återkommande gata som min faster nämnde och som vi försökte hitta. Det gick inge vidare. Det ända jag i princip kunde ta till mig av samtalet och coachningen var att vi skulle till Södermalm, genom någon jävvla tunnel och då skulle vi komma ut på vägen...ja va hette den nu då? Nej du ser, bortblåst! Efter en stunds förvirring på diverse gator och torg kom vi till Södermalm, men vi lyckades komma under tunneln, så vi åkte tillbaka över bron, hamnade inne i centrum igen, HITTADE Sveavägen :D och kunde då navigera oss till rätt väg som tog oss över bron, in och igenom tunneln och ut på den där vägen...hmm...näe det står fortfarande still. Därifrån klarade vi oss bra, kanske var det för att det i princip bara var 2 svängar kvar på vår resa till Idrottsplatsen :D

Som tur var blev vi faktiskt otroligt nog inte sena eftersom den andra skaran av bilar också hade virrat runt bland olika fotbollsplaner vilket gjorde att vi anlände vid slutdestinationens parkering nästan precis samtidigt. Trots förvirring, förtvivlan och stress så var stämningen i bilen på topp under hela resans gång. Vi var duktiga.



Kvällen har gått åt till att kika Andra chansen/Melodifestivalen. Och jag var till och med så engagerad att jag röstade 2 ggr! En röst fick Sara dawn finest för hon sjunger så bra och balladen va PAMP.

En röst fick Carolina af Ugglas för hon är ball och låten berörande som fan.

Jag är svinnöjd för båda dessa ovan var de 2 bidrag som tog sig till final. Nu sitter säkert jättemånga och tycker jag är nerd, men det skiter jag i :) precis som Ugglan struntar i att det är lågt att be.

Ja alltså snälla, snälla, snälla, snälla.
Jag lyssnar snälla, snälla, snälla
Ja, jag vet att det är lågt att be
men jag skiter i det.

Jag gillarenn!!
Nu ska jag kika Patrik 1,5 på dattan! Kör försiktigt!

PS. Pepps är faktiskt inte tjock. Bara full av godhet.


2009-03-07 @ 23:30:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sarabanana

Jag gillar också Snälla snälla :) Ska bli spännande på lördag! Svårt att välja.


2009-03-09 @ 09:41:16
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback