Maaaaaaaaat.

Efter en toklång dag i skolan, 9-17, vilket betyder att jag gick upp 6.30 i morse, vilket betyder att jag var helt död då och är helt död nu. Tog tuben till Näckrosen på dirren efter sista föreläsningen var slut och fick åka med Fröken Wennstam ut till Snorrtan där vi gjorde ett snabbt stopp i lyan, jag drog på mig träningskläder och sen pep vi iväg till bollen. Nu är jag äntligen hemma i stora huset nu...JA just det, har glömt berätta att jag är kattvakt denna och nästa vecka! Jag, Zindy och Viktor kilar stadigt i hela 15 dagar! Hur gött som helst. En annan fördel med att bo hemma hos mamma å pappa är ju att kylen och frysen alltid är full :) Jag har nu precis styrt upp dagen middag och morgondagens matlåda: Pasta A La Banana. Denna underbara rätt består av:
* Blomsallad??
* Paprika
* Strimlad kassler
* Soltorkade tomater
* och sånna pastagrejer, typ ravioli med basilika i.
Sen slänger man på lite citronolja, salt och peppar och om man har (vilket mor och far inte har) nåe grekisk salladskrydda.

C'est trés BONNE!


Detta ska jag bjucka Karl-Jan på när han kommer och kikar melodifestivalen med mig på lördag...


2009-03-09 @ 21:23:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback