BONJOUR.

Hej alla Godiskörvar!
Idag var en lång dag i skolan igen. Vi gjorde våran user-studie på vårat Interaktiva Dansgolv, vilket var kul och gick väldigt bra! Sen var det också Årets Systemvetardag på våran skola idag, vilket innebär att det kommer massa företag och smäller upp montrar och berättar om sina företag och vilken ingång som student man har. Det var spännande, nervöst och efter ett tag tröttsamt att gå runt och lyssna på de människor som stod i montrarna som inte förstod att man kanske måste anpassa kommunikationen beroende på vem man pratar med och vad den personen studerar. Vissa drog 10 verser om finans vilket jag absolut inte är intresserad eller har pluggat :) Man stod där och nickade och nickade, sen tackade man för sig och pep vidare till nästa Tomte som pratade om allt om ingenting. Dock var det några företag som verkligen verkade spännande och man kan ju hoppas att man gav ett hyfsat intryck. Fick lämna lite Cv och ska även ringa och skicka per mail. Jag är lite rädder, men efter idag så blev jag faktiskt lite sugen på att börja jobba. Är trött på att va pankbank.

Nu blire lite vila i sköna fotöljen här, mina knän tar kål på mig! Jag vet inte vad det är, men nåt knas är det. Det liksom "ilar" ovanför och under knäskålen när jag sitter med benen i 90 graders vinkel. Bussresorna till och från skolan är ju snudd på olidliga då jag bara vill ta en såg och kapa av skiten! Och nu när jag sitter här i fotöljen måste jag halvligga ut på golvet för jag måste sträcka ut benen... :S Vad är fel? Vet någon?? Är så trött på dom här jäkla spirorna man äger. Är det inte infammerade benhinnor, så är det inflammerade vader. Och nu är det knäna också?? Får önska mig nya i julklapp..

Nu avslutade jag inlägget väldi negativt och det kändes inget bra.. måste avsluta med något annat. Hm.. Jo!! Nästa lördag börjar Robinson!! :D Hejtå!


2009-03-11 @ 18:47:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sarabanana

"mina knän tar kål på mig! " hmmm var har jag hört det förr?? Visst ja, på ålderdomshemmet!





JOBBA JOBBA JOOOOOBBAAAA


2009-03-11 @ 22:56:10
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback