Ballar av hårdvara.

Alltså...
Haha!

Jag kikar på Ballar av Stål och jag trodde jag skulle skratta sönder mig nyss. En person driver med folk ute på stan typ. Och inslaget som var nyss var snorkul. En tjej (drivaren) träffar på 2 utländska killar på krogen som hon först förolämpar och fråga om de är Gay, de svarar nej. Hon kontrar med att de ser gay ut, får skäll av en av killarna, den andre är tyst och ser sur ut. Sen frågar hon dem att det då betyder att de inte brukar "spela på varandras köttflöjtar" (vill inte vara så vulgär här på min oskyldiga lilla blogg), och killarna svarar då inte helt otippat nej. Tjejen kontrar med att hon själv gillar att "jamma" så att säga vilket gör att killarna lyser upp och frågar tjejen om hon inte kan ringa dit en väninna så de kan ha en liten 4-manna dejt. Tjejen kontrar med "But don't you like 3some?" Killarna blir alldeles till sig och säger att "No, thats fine to".

Tjejen ber sedan om att få bli ursäktad och gå på toaletten för hon visst hade "gått igång rejält" på snacket. Killarna säger "Sure, do that". Tjejen reser sig upp och kör en SILLYWALK!! Killarna får lite småpanik och drar från bordet. När tjejen kommer tillbaka står killarna i baren och hon försöker ropa dit dom "Hello??? Antonio??" Killarna känner sig tvungna att gå tillbaka till bordet men ger tjejen en RÅDISS den här gången. "No we'll stay here i think.." Tjejen säger "AWww, now you make me a bit sad....", reser sig och kör ännu en SILLYWALK och går sin väg. Haha fruktansvärt roligt!


2009-03-16 @ 22:47:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback