Hallo!

Tänkte börja min nystart med att publicera lite bilder från ett av mitt kära kusinbarn, Johannas, studentmottagning. Den ägde rum i Alunda City den 6e juni och hela familjen Löfberg Ländin plus Richard var där. Samma dag torskade Sverige fotbollen mot Danmark..surt, det var surt.


Här har vi självaste studenten som gör sig väldigt bra på kort..en gen jag inte lyckats tinga.


Student med tillhörande fader.


Kusinbarn Kalle spexar med bordet med hjälp av muskulösa armar.


Sandro och Richard ute i trädgården.


Richard och ett Smile i trädgården.


Dom små föräldrar mina.


En kusin i cirkustältet.


3 små frassar i tältet.


Hungrig danskjävel. "Vi e röööee vi e viiiiiideee".


En Uggla.

Sådär ja, det var lite flashbacks från fiestan. Vi anlände till Norrtan halv fyra på natten, vilket talar för att kvällen var mycket trevlig och nöjsam. Jag hade det grejt och det var väldi skoj att träffa släktträdet igen. Har saknat det.

Bajjjj!


2009-06-18 @ 16:30:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback