Skith.

Ååå så dumt.

JC ska lägga ner verksamheten och rear ut ALLT i butiken. Man glider in vid 12 och hittar 2 galet najsiga jackor. En för 1749 kr och en annan för 1849 kr. Båda skulle nu kosta 400 kr styck. Det var ju hur grymt som helst! Förutom att kön till kassan var 2 mïl fööör lång. Man kunde lugnt säga att det var minst 1 timmes väntan på att få pröjsa..och jag hade surrat med Erik om käka lunch ihop. Här uppstod det då ett problem eftersom Unge Herr Erik är så långt ifrån ledig man kan vara, och har en lunchtid då som är en aning begränsad om'en säger. Det fanns inte en charre att vi hade tid med detta. Där stod jag alltså, med 2 heta kap, och skulle ha mött upp människan för 5 minuter sen. Jag glodde på köfanskapet och kände hatet emot den växa. "Fan vad du är ful" tänkte jag och stirrade på den.. Jag fick helt enkelt lov att hänga tillbaka jackorna och hoppas på att de skulle hänga kvar när jag efter lunchningen tänkte återvända...

Det gjorde dom inte... Besviken, men med en fylld, ballongliknande mage, går jag ut med tåren i ögat från affärn. Synd..tänkte jag. Riktigt synd. Åså svor jag såklart lite också..fan..typ.


2009-07-06 @ 15:41:30 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sara

du är allt en liten jack-oholic du.


2009-07-09 @ 21:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback