Örr ur i knön.

Jaha då var det snart dags igen. Ännu ett Styrelsemöte går av stapeln ikväll 18.30 och jag är så oooootroligt oladdad. Seriös aktör som man är kommer jag närvara, men som så många andra gånger, eftersom jag har 0 rutin och erfarenhet av sånt härnt arbete, kommer jag vara en god lyssnare men en rätt så tyst talare. Jag intalar mig själv att jag varje gång lär mig något, och jag hoppas jag har rätt. Förra gången fick jag till exempel föra protokoll, väldigt ärofyllt. Måste faktiskt rulla iväg här nu så jag inte blir sen.

Här kan ni få njuta av allas våran Björn Tjaffs när han trallar och tjabblar bort texten inför hela Europa.

Röppni fälls, örr ur i knön, och gniblisaa, på kvääällen :)


2009-01-13 @ 18:12:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback