SAW.

Vet inte det är för att jag är väldigt trött nu, men den här var lite rolig :)
Konstigt nog har jag pratat en del om SAW V som jag ännu inte sett, men ska görat så snart som möjligt. Är ju underhållande filmer på sitt sätt, och alla slut har ju hittills varit stört bra så jag hoppas på en bra femma med ett bra slut och en taggning till kommande sexa :) Verkar som att gubben aldri ger sig.
Snubben i videon ska helt klart ha kred för kostymen, riktigt bra :) Ett plus också för trevliga skratt som ekar i korridoren!



...Jag älskar när folk ramlar...


2009-01-30 @ 00:40:51 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sarabanana

Sån där mask vill jag oxå ha! Tror man kan ha mycket kul med den.... meeheheheh


2009-01-30 @ 11:53:04
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback