Old times.

Jaha, nu är snart mitt lov slut. Nit!
Ikväll ska jag för första gången på flera veckor sparka bollen igen, ska bli dunderkul! Inte bra det här, låg nergrävd i sängen i 2 veckor och det känns som att hälften av musklerna man ägde innan har rymt och är på fri fot. Får se hur mycket man orkar med ikväll, är lite nervös att man ska va kanotslut efter en kvart typ :S ..Det är tur att man har vilja, då håller jag nog iaf ut en halvtimme.. :)

Här bjuder jag på en goding från 06, härlig bit! Njyyt!


Two Gallants - Steady Rollin'

I come from the old time baby, to late for you to save me..


2009-01-12 @ 15:23:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback