Lööv the Net.

Har ju varit lite offline här på bloggen i några dagar som ni kanske tydligt märkt och om inte så har ju Fröken Karlebo vänligt förtydligat det i diverse kommentarer här på sidan. Faktum är att detta inlägg borde ha publicerats redan vid tolsnåret denna dag...

Jo, för när jag under lunchrasten tog mig tid för att skriva några rader, samtidigt som jag åt en micro värmd två femtedels  grandiosa pizzafrasse som förresten var långt ifrån spänstig och spröd, men smakade hyfsat gott ändå...(lång mening nu) DÅ blev det såklart någe vajsing med linan så det jag skrivit (som faktiskt var rätt mycket) försvann i spacet när jag tryckte på "spara och publicera". Svinpissed som ni säkert förstår att jag blev, reste jag mig upp, stampade foten i stengolvet (inte hårt utan lagom hårt och lite diskret med tanke på att det satt 10 indier runt omkring mig) och mumlade något i stil med: -  Nämen! Vad trist att nätet pajjar precis när jag tryckter på musknappen..det var väl för rackigt va?"

Nu väl hemma igen, där nätet är troget och iaf följer 8 av Guds tio budord, så ger jag det här en ny chans :)
Jag har egentligen inte så mycket att berätta.. Ikväll ska det sparkas boll igen och efter ska jag bjuda tjejerna på fika, det blir kanelbulls och choklaballs. Smarre va!


Har ingen aning om folk lyssnar på låtarna jag lägger upp men..här iaf en bra bit!

Band Of Horses - No One's Gonna Love You

SALUT!


2009-01-28 @ 16:17:18 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sarabanana

"det blir kanelbulls och choklaballs"



Du frestar väl inte en jänta som sitter en komma tre timmar bort!!?!


2009-01-28 @ 18:33:31
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Postat av: Anonym

det är precis vad jag gör :) i know you like bulls and balls girl!


2009-01-28 @ 18:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback