Hulk.

Jaha, igår var vi alltså samlade ett gäng från gamla klassen. Somliga jobbar, andra pluggar, och vissa gör både ock samtidigt. Vi samlades på ett barhak som heter Grappa på St Eriksplan, vilket var ett fint ställe, med tyvärr med icke så studentprisvänliga priser. Lite finare - lite bättre, var det någon som sa... Säkert Matte eller Grass, som båda även slog till på varsin pizza för cirka 140 bagis. Alltså dubbelt så mycket en pizza i vanliga fall brukar kosta och vad jag såg var det absolut inga extra tillsatser på denna. Det skulle vara om den var bakad med extra mycket kärlek..eller hat, vem vet?

Några frassar gick efter en stund hem, några andra tappra själar, en utav dem såklart jeg, drog oss vidare till SoapBar där vi tomta loss tillsammans med några lationos. Mycket nöje. Efter discodansen fortsatte festen på Max, önskad av Herr Boll och Wow-Jocke, där vi matade varandra med burgers och diverse frityrligheter. När alla var mätta och belåtna och hade väntat i en halvtimme på att Bollen skulle tryck in sitt meal i sin segatuggade trut, kunde vi kila till Jockes bil som tog oss trötta men mätta töser till hemmet på Fridhemsplan. Festen var slut...


Imorse när jag vaknade kände jag mig lite seg, Sara däremot..hon va sänkt! Jag reste mig från min favoritsovsoffa, dresserade mig och flydde de 25km2 som ekade hulk hyfsat snabbt och tog mig hem till byn igen...



Mitt ragg för kvällen...en genomklok och lagom tjock dam i sina bästa år.


Goa Fröken Sara, som bland annat var inblandad i kvällens 3 av 3 "spilla-ut-ett-helt-glas-med-öl-tillfällen".  2 av fallen nekar hon till brott.


2009-01-15 @ 21:14:34 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sarabanana

HAHAH jag nekar fortfarande!


2009-01-16 @ 13:22:28
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback