Hossszzzt.

Ska den här hostan aldrig ge sig? Jag är sönderhostad...
Jag har fått en ny vän..Spotify heter han. Vilken kille säger jag bara!! I flera timmar igår satt jag och lyssnade på gammal musik, åå Jesus vad härligt! :D Den här låten nedan va en absolut favorit 93. Den var med på Absolute Music 16-skivan som familjen Löfberg/Ländin ägde ett exemplar av. Jag, Ulle och Sandra rocka järnet hemma i Svanbergahuset inne på köksgolve och volymen var skruvad upp till "riktigt förbannat jäkla högt" på farsans stereo. Vi var så jäkla grymma...tyckte vi...då...också :D och vi hade magiskt simsallabimm KEWL!


Freddy Mercury - Living on my own


2009-01-05 @ 13:23:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback