Here Comes The Sun.

Jag börjar se ett ljus i min lilla tunnel efter mer än en vecka av fever, snor, hosta och smärta samt mer än 100 böner om syndernas förlåtelse. Snart är jag ute på gator och torg igen, JIhhaooOooOOOo! Jag saknar människor!!

Här bjuder jag på en liten sing a long idag eftersom jag känner mig bättre. Sing it!


Nina Simone - Here comes the sun


Nu ska jag fortsätta med något jag märkt att jag är väldigt bra på..ligga på soffan, snora, svära och titta på tv..

Helvetet är mitt.
En dikt av en sönderhostad Fia

Mammu Muh
det är bra jäkla buh.
Att ligga här som ett lik
som en ofruktbar stackars tik.
Jag vill dansa, springa, leka
men det är knappt jag orkar steka
ett litet ägg att i mig peta,
ett annat liv jag måste leta..
Kanske jag hittar det snart?
det vore ju för jäkla underbart!
..


2009-01-03 @ 13:38:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback