Fii lirar Wii.

Man kanske skulle bli Bowlingproffs? Har nämligen märkt att man har en del skills inom området. Hela kvällen gick igår åt att spela Wii och kolla på Grammisgalan hemma hos Jonas. Något jag också märkt är att jag helt klart måste börja träna upp mina slö- slapp och likgiltiga armar för shitt vilken träningsvärk(?) jag har idag!! :S Eller så kanske det räcker med att fortsätta spela Wii några gånger i veckan.. Viktigt att tänka på då är ju självklart att man byter arm frekvent så man bibehåller en normal och framförallt hyfsat jämn kroppsform. Man vill ju inte se snesnurrad ut.

Här nedan är en video från igår..vi skrattade så vi nästan grät när vi tittade på hur vi såg ut när vi spelade. Jonas såg ut som han skulle släppa en skit varje gång han swinga bowlingklotet, och jag vette fan vad jag gör? Här håller jag på att träna mig till bowlingproffs i något träningsprogram som fanns i spelet..som ni kanske ser är det en hel del skruvning som försigår...
OBS! Tyvärr filmades detta från fel sida på mobilen och jag fattar inte hur man gör för att vrida videobilden 90 grader, sorry! Ni får vicka på les kolas helt enkelt.


Fia bowlar en helt vanlig onsdagskväll.


2009-01-08 @ 16:38:58 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sara

HAHAHA sköna miner Fia! Besviken dock att man inte fick se Jonas "släppa en skit"-min..!


2009-01-08 @ 16:51:59
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Postat av: fia

jag fick inte ladda upp det för honom :) ett promise är ett promise..


2009-01-08 @ 16:55:54

Postat av: Karro Andersson

Hej Fia! Nu har jag hittat till din blogg :) Kul att läsa vad du har för dig. Det var ju så längesen.. Du förlåt att jag säger men, är det verkligen bowling du håller på med? Ser mer ut som du går omkring med en osynlig flugsmälla eller nåt :P hihi! kramar


2009-01-24 @ 14:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback