FIEST.

Nu är lägenheten trimmad och jag ska snart styra upp mitt yttre till denna wonderbara lördagskväll. Gräddfilen är blandad med magiskt Rhode Island-pulver och morötter och gurkorna är skurna i perfekta och mindre vackra stavar. Vid sju/halv åtta tiden kommer det några kära frasseklassekompisar hit och hälsar på mig och jag ska lite senare visa dem vårat kära MobergsBar. Jag hoppas på att Norrtans urinvånare bjuder till lite ikväll och river loss och inte sitter hemma och pillar navelludd och dricker ljummen hallonsaft. Sluta opp me't! Vi ses där uppe!!!



Safar, Sara och Matte!


2009-01-31 @ 17:21:18 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sarabanana

nämen där sitter ju mitt ex oxå! :D


2009-02-01 @ 22:30:02
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback