Eilert-time!

Idag, fredagen den 16e januari smäller det till i Grind det vill jag lova! Året 09 kommer inte bli lika slött, grått, kletigt och trist, utan nu är det dags för syskonparen Löfberg och Ljungehed och styra upp och se till att synas och höras innan klockan slår 2010. Vi har stora planer för året det är en sak som är säkert. En vårkonsert, sommarlir på hak och sen självklart en julkonsert. Ikväll har vi alltså gruppråd och ska snacka strategi, uppställning, låtval, scenkläder och allt annat som hör till. Kommer bli en hel del trallande också. Förhoppningsvis uppskattar Lindas grannar fyrstämmig sång mer än techno/trance musik som mina kära grannar spelar dygnet jävla runt. Vissa människor måste vara bra hjärndöa? Om inte, så är iallafall mina grannar på god väg att bli det.

Ser fram emot kvällen a lot. Jag kanske ska nämna att vi heter Eilert? Vi heter Eilert. Och inte för att skryta, verka märkvärdig eller något sånt men, vi är rätt bra faktiskt. Det säger våra mammor iallafall.. ;)


EiLERT minus fia.



Hejsan!


2009-01-16 @ 14:20:17 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: KusseElin

Har Sandra färgat håret igen ?:O


2009-01-17 @ 20:45:37

Postat av: fia

nejnej, gammal bild bara :)


2009-01-19 @ 01:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback