Bugg.

Idag är det fredag och imorn är det lördag. Då ska jag upp med några vänner på Mobergs och köra styrdans! Mycket nöje! Jag ser faktiskt fram emot detta lilla event. Var längesen man hörde annan musik än SWOSCH DUNK BANG KRASCH DUNK YOH BANG DANKADUNK BITCH ute :) Bandet som ska lira heter visst Zlips (oh så hett!) och var visst med och tävlade i dansbandskampen...Kändisar i Norrtan, OMG jag kissar på mig! :)

Nejmen såhär är det. Jag ska väl kanske förklara mitt uppförande lite. Jag har faktiskt seriöst funderat här ett tag på om jag ska gå en buggkurs. Jonas/Jonte/Jonne/shhh...hd/lommedal har varit på mig och tyckt att jag ska medverka, så vi får se. Det verkar vara ett helt gäng med ivriga unga vuxna som ska gå på denna kurs, så vem vet, det kanske blir skoj? Jag ska iaf imorgon då testa vingarna lite så får vi se hur sugen man blir..Om man dribblar bort sig totalt kanske det får vara :) 

Kika in den här gamla video-frassen! Hyfsat lämplig för helgens tema.


2009-01-23 @ 12:11:03 Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej partypinglan!!



Kul å träffa dig igår...

Får prata lite mer nästa gång vi ses...

=)



Kram


2009-01-25 @ 21:50:30

Postat av: Anonym

Det var jag som skrev nyss... all info försvann...


2009-01-25 @ 21:51:31
URL: http://stiiin.blogg.se/

Postat av: Stiiinooo

Tjohoooooooo!!

Värsta bra tajming, har match hemma nu på lördag kl 14!

Ska göra debut som forward på hemmaplan så jag kan behöva allt stöd som bara går =)



Tränar och spelar ni fortf??



Kraaaaaaaaaaam


2009-01-26 @ 20:16:19
URL: http://stiiin.blogg.se/

Postat av: vero

dålig uppdatering hörru ;)


2009-01-27 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback