Vargar.

Äntligen har folk kryat på sig i mitt förbannade fotbollslag! Från att ha varit 5-7 stycken på träningarna var vi igår hela tolv personas! Det var svinkul och inge slackande för fem öre utan det var drag ända från 18.15 till 19.45. OoooOtroligt schönt att va riktigt slut efter en träning, är helt klart topp fem av känslor, visst?


Friska Vargar (halvfriska iaf :) )

Läser en kurs i skolan nu som heter affective interaction. Eftersom jag går år fyra så är det enbart valbara kurser jag läser vilket är väldi najs eftersom det endast är sådant man tycker är skoj man trycker in i kolan. Det är även en väldi massa utbytesstudenter i dessa klasser. Förra veckan började grupparbetet vi ska göra i denna kurs. Gruppen jag deltar i består av Mig, Jelena och Åsa (tjejer jag känner sen tidigare) och en snubbe som heter Marcus (trodde han va i min ålder, men nej, han va visst 32 :S ) och en liten kille som heter MohammedAli men kallas sig själv för Hanif eftersom han inte tycker om sitt namn.

Denna lilla kille är väldi speciell...inte bara för att han luktar som en gammal kofta man inte tvättat sedan den tillverkats år 1850, utan för att han är ooootroligt seriös och nogrann. Vi skulle filma 3 småfilmer med hjälp av videokamera och modeller vi själva skapat...han skickar till oss på våra mailar tipps och trick om hur man ska filma osv :)

I början när vi träffades skrev han i mailen "Hi groupmates", men nu har det efter 3 träffar övergått till "Hi my friends". Och jag visade faktiskt prov på denna vänskap igår när killen lyckas glömma sin laptop i klassrumme :S Jag tänkte "Hur i helsefyr lyckas han med det? Han som är så ordentlig?" Jag tog upp luren och ringde killen och sa "Hi Hanif, it's Fia. Well I was just wondering...did you leave your laptop here as a present for me or did you just forgot it?" :) Han blev helt förstörd och sa "Oh no, i come back right away!" Han kom tillbaka, jag lämnade datorn och sen pep han iväg igen. Fort som fan. Sen fick jag ett sms en kanske tio minuter efter där han bad om ursäkt för att han inte tackade mig ordentligt för att ha "tagit hand om" datorn hans. Friends forever! :)

Nu ska ja slira iväg här!
Klong Kalsong!


2009-02-17 @ 09:59:20 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Peh

Jag har träningsverk i bilringarna :P


2009-02-17 @ 15:50:35

Postat av: fia

Jag har ont i ljumskarna/höftböjjen eller va man ska säga...är det normalt? Måste ju va efter att långsamt höja benen?


2009-02-17 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback