Tröttmössa.

Tokförsov mig i morse.. skulle vari uppe halv sju men jag vaknade straxt innan 10 lagom utvilad :) Idag börjar min andra kurs jag ska läsa denna termin, Design av Interaktiva Miljöer. Spännande prylers. Lektionen börjar 13 så jag ska borsta gadzen  och sen pipa iväg.. måste bara dra i mig min mjölk och flingor som jag råkade spilla keso i...ska bli spännande å se hur det smakar.
Thatha!

Sara och jag leker med Phrisk's kamera på hans lilla mac.


2009-02-19 @ 11:06:06 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: isa

Men de är ju underbart att vi fann varandra! haha

Nej jag vet dem är lite efter dom tror att vi lever på 1800-talet fortfarande! typ. ;)


2009-02-19 @ 12:51:23
URL: http://ryderborn.blogg.se/

Postat av: Sarabanana

Phrisk = Frisk? he he he

du, var det denna bild vi skulle lagt ut på FC och raggat gruppgrabbar med?


2009-02-19 @ 21:13:42
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback