Tröttmössa.

Shhajse vad jag e slut! Fotbollsträningen ute i robro tog kål på mig, men det va rart när det va klart!
Fick precis som förra torsdagen svinbråttom från skolan så jag skulle hinna med bilen mot landsbyggden som skulle ge sig av 17.50 i vanlig ordning. Eftersom man vet innan man åker ut att det kommer bli väldi jobbigt så måste man ju såklart peta i sig någon form av mat som bifogar energi innan. Det hinner jag ju inte göra på 15 min liksom.. har ju inte den framförhållningen att jag hade något smarrigt väntades i kylen hemma direkt. Då drar man till med nödlösningar! Idag hoppa jag av 76an vid donken och sprang in å köpte en big mac & co, denna lilla måltid svullstade jag i mig under raska steg hem mot lyan. Jag var mätt och belåten lagom i tid 20 meter innan porten. Väl inne i kojjan vare bara att hoppa ur palterna och i shorts och T-tröja. Sen smälldes dörren igen och iväg for jag mot 1 ½ timmes träning som bestod av spring, spark, svett och andnöd.. Härligt!

Nu är jag trött som en jäkla mössa.


Hejtå!


2009-02-26 @ 23:03:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback