Lady Fia.

Har kommit hem från en halvtrög dag i Kista. Håller ju på bland annat med det här grupparbetet tillsammans med Iraniern MohammadAli Hanif jag tidigare nämnt. Idag fick vi övriga gruppmedlemmar reda på lite intressanta saker om denna speciella människa. Han var för det första 81a, alltså 27 bast. Helt sjukt, jag trodde han va 35 typ :S Har ju massor med gråa små hårstrån och luktar gypphe som tysan. Han såg att Markus i gruppen snusade, och frågade "What is that?" haha! Jag va ju genast den första att säga "Try it!" Men det tyckte inte Markus var en bra idé..

Han berättade att han hade en "heavy drinker" till rumskompis här i Sverige som nästan alltid var onykter. Denna person hade tydligen försökt få Hanif berusad på diverse olika alkoholhaltiga drycker, men eftersom Hanif inte gillar minsta lilla smak av alkohol efter den en första och sista fylla som ägde rum i Iran under ungdomens vilda år så har den alkoholiserade rumskompisen inte lyckats. När jag kom hem från skolan och gick in på First Class och skulle kolla mailen så har han självklart, seriös aktör som han är, skrivit en liten resumé av mötet vi haft under dagen:
"Hej hej, We had a nice meeting today. Just to write a brief note about it, Asa, Jelena and Lady Fia will read the extra articles. Me and Marcus will...blabla osv osv"
Haha när tusan blev jag Lady Fia??? Mycket roligt.

Bjuder fettodagen till ära på en svängi bit av Tjejen som pussar på Tjejer :)


Katy Perry - If You Can Afford Me


2009-02-24 @ 17:32:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sarabanana

hehehe "Try it!" Elaking där!


2009-02-25 @ 21:39:38
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback