Barn.

Var så längesen jag såg det här klippet, men jag fick det skickat till mig imorse av Robin och jag skrattade lika gott som jag gjorde första gången jag såg det. 98% av er har säkert också sett det förut..men det shitter jag i :)



Det roliga är att det i princip är jag och Sandra som står där. Min moster Elsie har berättat en rolig historia från den gyllene tiden när vi va väldi små, och inte riktigt hade utvecklat våran talförmåga ännu. Vi satt i mosterns bil på väg någonstans, minns inte vart men..och på ena sidan av vägen står det massor med hjortar i en hage. Sandra, sittandes i framsätet blir alldeles till sig och ropar:
- Jottaj!! Titta jottaj Elsie!!
Då svarar besserwisser lillLöfberg från baksättet sittandes på en bilkudde lite surt:
- Sandja, de hetej inte jottaj!! De hetej faktiskt hottaj!

Tror lillkillarna i videon kan vara våra soulmates :)


2009-02-03 @ 11:54:15 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Sarabanana

hihihi rara barn!



kan du inte lägga upp den med skrattande gubben också?


2009-02-03 @ 15:09:11
URL: http://www.metrobloggen.se/saboutnothing

Postat av: Nanna

Hahah :) har kört den på repeat x antal gånger nu och den är lika rolig varje gång!


2009-02-08 @ 10:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback