8+16=24

Igår vare svinkul på fotbollen! Vi var 3 färska vargar som åkte ut till Roslagsbro, nämligen Jag, Mallie och Lilla Agnes. När vi står innan träningen ska börja och Bros Coach säger "Jamen från och med idag så kommer vi köra hårdare på träningen" tittar jag och Malin på varandra och ett litet nervöst leende från båda visas. Haha! Men jobbigt är KEWL! Det var konditionsträning i form av spel 2 mot 2 och sen massa matchande där man inte fick använda målvakt som passningsalternativ vilket gör att spelet blir mycke mer intensivt. När tränarn äntligen blåste av tvåmålsspelet, och man va helt slut, kändes det riktigt skönt...ända tills han säger "Ja, så kör vi styrka nu då tjejer." Jag va näst intill redo för bårhuset och människa vill seriöst klämma ur den sista lilla gnista av liv i min kropp! Men det var bara att bita ihop! Kändes så förjordat skönt när jag och Malin lämnade robro när träningen va slut...Vi hade varit duktiga!!


Fia & Malin é goa vänner. POLLY!


2009-02-20 @ 20:48:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback