Semester.

Nu har man slutfört sina 11 veckors sommarjobb. Gick förjävla fort, men ändå inte. Nu ska jag iaf vara ledig i 2 veckor!! Ska bli så förjordat skönt att bara kunna få sova på morron det ska ni veta. I och med att ledigheten nu börjar och slaveriet är avverkat så betyder det att bloggen förhoppningsvis ska blomma ut igen och leva ett värdigt liv här i Cyberspacet. Det börjar nuui.

Idag är det revansch. Helt klart. Förra gången Robro mötte Nacka, torska vi på ett riktigt röv-mål som slank in efter bara några minuter i matchen..och vi lyckades inte få till några riktigt heta målchanser fast vi ägde spelet i hela andra halvlek, Bedrövligt. Men idag...idag är det returmöte på Vårlyckan i Roslagsbro, och det ända som gäller är 3 pinnar, så är det bara. Jag sitter här i min trofasta fotölj hemma i lägenheten och känner mig nervös...redan. Men det är bara å ställa in siktet och smälla på. Blod, svett och tårar, det är dagens motto.

Senare ikväll är det den årliga Kräftskivan (inkl Boule-turnering) a la Löfberg ute i Edsbro hos min Faster och Farbror. Det kommer bli en bränn-het kväll, då jag, förhoppningsvis (precis som förra året) tar emot 1a priset i Boulen.. och nej, jag är, och har aldrig varit, en tävlingsinriktad människa :)

Väl mött! Hörs snart igen mes amies!


2009-08-15 @ 11:43:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback