Oj.

Antingen är jag en väldigt trött människa som sover 10 timmar i streck, eller så är jag bara förjäkla bra på att sova. Sova kanske är min grej.. Sova, äta godis och kolla SATC. (sex and the city). Det är mina grejer det!
Efter att ha varit på kollo hos Jenkaan i 1 år har jag nu fått tillbaka den lilla rara boxen, som jag flitigt tillsammans med min andra hälft tillbringar mycket tid med. Underbar serie. Ibland blir man ledsen, ibland blir man arg. Men mestadels så skrattar man åt allt tokigt och pinsamt som tjejerna upplever och som man får ta del av i rutan. Som Jacob sa: - Det är ju inte en enda kille som är normal!" (jo förutom Aidan då, vilket vi båda är överrens om - han är perfekt). Och det är faktiskt sant, det är inte många killar som har alla lantchipsen i den egentligen icke inbjudande bruna påsen, MEN, jag skulle vilja påstå att det är just det som är så förbaskat roligt. Man kan sitta där och skratta åt alla freaks och känna sig själv som ett mindre freak och faktiskt snudd på normal. En rätt skön känsla faktiskt. Jag är normal. Aa.


2009-08-20 @ 11:40:09 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback