VÅR.

Äre vår nu eller ska man vara beredd på att det kommer mer snö?

Jag sitter i köket, på lagom avstånd från min magsjuka syster, och kikar ut genom fönstret och blir riktigt sugen på att gå ut en sväng. Det blir nog så. Snart.

Alla pengar är nästan slut på kontot efter att jag handlat massa grejer och betalat räkningarna..alltså varför gör jag såhär jämt? Nu är jag pankbank i 4 veckor.. Hur tänke jag där? "Äh jag klarade mig ju förra månaden så det ska välla inte va nå probs?" Jag är dum i bollen. Ett riktigt sneskott i stoplen. Jag måste skärpa mig. Kanske ska dra ner på stan å köpa mig en rejäl livrem så jag kan spänna åt alterntativt strypa mina slösaegenskaper...

Dum-fia!


2009-04-01 @ 13:10:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback