Välling.

Tjoha!
Idag efter skolan tog jag en liten tripp till Vällingby. Varför i all världens jäkla dar gjorde jag det? Jo! Jag skulle träffa älskade Malin och klämma lite i köpcentrumet. Det var inget dåligt bygge de smällt upp där du, jäkli stort och fräsigt. Käkade god pastasallad gjorde vi också, och jag fick fina presenter från Thailand :) Hon är för fin och rar den där Malin...eller Gazi som är ett ofta använt smekande namn på denna tös. Varför, berättar jag en annan annas ananans dag. 


En liten plutti Gaz... Bra bild..måste va en riktig master som tagit den... ;)

Här är en cool video..lyssna hela, annars blire fel fel fel!


Godernattendåju!


2009-04-15 @ 23:07:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Du är en sann vän min Gazi! (L)


2009-04-16 @ 09:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback