Tillbaka.

Okej, med tanke på att bloggen legat död och trist senaste veckan får jag nog ta och be om ursäkt till mina trogna läsare. Jag ska kompensera detta med att skriva minst 2 inlägg idag. Vad det andra handlar om...det får bli en överrasking.

Idag skulle (ska?) jag jobba som demostratör igen, fast denna gång slipper jag åka ända ut till Blindön. Istället ska jag i princip bara gå över gatan så är jag på Flygis. Riktigt skönt. Bjuder tyvärr inte på några våfflor idag, men däremot Natusan Baby Oil. "Så mild att den kan användas direkt på huden för rengöring eller massage. Speciellt utveklad för män i 25-års ålder"..

MEN! Jag har stött på lite svårigheter under veckan när jag försökt få tag på kontaktpersonen på Flygis. Igår äntligen fick jag tag på henne, och då säger människan att sakerna från Natusan inte har kommit. "Ehh okej? *Panik* *Nu får jag sparken* *Hjälp?* Jaha...då får jag ringa Retail House (arbetsgivaren) och fråga vad som gått fel då" säger jag och samtalet avslutas. Jag ringer direkt till RH och rapporterar läget. Fröken i telefon pratar något om en kvitensrapport som ska undersökas och senare skulle jag bli uppringd. Jag blir aldrig uppringd.
När jag imorse vaknade ringde jag RH igen och fick prata med samma fröken, och jag fick precis samma svar. "Jag ska kolla med projektledaren när hon kommer in så får hon ta fram kvitensrapporten och se vem som tagit emot varorna". "Ehh,,,okej...men...ringer ni upp mig sen då eller? Klockan är ju rätt mkt nu.." Jovisst de skulle ringa upp så fort de kunde. Detta var en timme sen nu, och jag ska egentligen börja jobba 10.30. Vi får väl se vad som händer.

Annars då? Jo jag har förbannat mycket att göra i skolan och fotbollen drar i helgen igång på fullaste allvar. På fredag drar jag till Gotland med Robro för att möta ett tungt Dalhem på lördagen som sedan följs av bortamatch mot Börje med BKV på söndagen. Mycket boll blir det. Man kommer va lätt och lagom utvilad till måndagen. Men det är väl en världslig sak?

Nu blir det frukost! Hungrig ung kvinna jag är.

Förresten! Är det någon som kan fixa Ida Langborgs ljud på hennes dator? Det försvann efter att hon kopplat in en HDMi-sladd till tvn... Någon som veta vad görah?? Stackarn har inget ljud och kan inte kika på mina fina videoklipp jag lägger upp..Livet måste vara förfärligt för na just nu :D


2009-04-23 @ 09:36:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Tack Fio för omtanken, det värmer!

Nu hoppas jag på HÄÄÄÄÄLP från någon vänlig själ. :)

Hejjar på ER i helgen. Kicka Kicka


2009-04-23 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback