Knäppskallar.

De finns överallt runt omkring. Även i min bostadsrättsförening. Systern hade bokat t vätttid. Hela jäkla dagen igår från 07 till 22, alltså två pass, i en av de två tvättstugorna. Eftersom hon så passande upptäckte att hon skulle vara i skolan hela dagen på söndagskvällen betydde det att jag skulle få tvätta den hundra kilos tunga tvätthögen själv.. NIT! Men jag pallrade upp 07 och tog första lasset och begav mig ner till stugan. Väl nere så tänkte jag bekräfta på tidlappen att sandra gjort rätt... Då ser jag till min förskräckelse att det är en spåntupp som suddat ut våran andra bokning på eftermiddagen och skrivit dit sig själv..Zalebo eller vafan det stod :S "Ehhhh okej??" tänkte jag.. "Det här ska hon/han få fan för....". Jag suddade självklart ut Zalebo och skrev dit Löfberg igen. Det skumma var att eftermiddagspasset i tvättstugan PRECIS bredvid, det var ledigt. Likt förbannat så skulle människan ta våran tid? Näe jag suddade ut jag haha! Och bokade snällt in Käre Zalebo på eftermiddagspasset i den andra tvättstuga. Strök en rejäl jäkla linje under namnet också för att markera att du ska va i 4AN och inte i 3AN!

När klockan sen började närma sig 15, vilken var tiden då Zalebo förmodligen skulle dyka upp, blev jag ju självklart aningen stressad när jag höll på att hänga upp alla syrrans fjällkläder på linorna. Jag la på ett kol och sprang sen upp till lyan och gömde mig :) När det sedan var dags att gå ner ännu en gång för att hänga upp nästa laddning av maskiner, ser jag att nycklarna inte ens är tagna i den andra tvättstugan... Alltså, om denne person nu var så jäkli girig på att få tvätta, och till och med jiddrar och suddar för att sno åt sig en tid, då får man väl för tusan dyka upp också?? Jäkla bråkmakare...Usch.


2009-04-07 @ 10:42:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback