Hej igen.

Åh så dålig jag varit nu över påsk att inte skriva något här. Har inte suttit framför datorn nåe mycke alls. Tro det eller ej, men datanördfia har gjort annat än att stirra in i den här skärmfrassen. Igår till exempel, då var jag på Rara Saras 30 års partaj inne i stora staden. Det var mycket mycket trevligt, och Saran va så fin så fin i sin nya klänning, solbränna, hår och smink. En riktig Donna! Hon bjöd på massor av bubbel, sprit, bubbel och dylikt :) Folk blev svinfulla, speciellt Hamedfanskapet som skulle shejka axel a la grande och Krister som började bete sig skumt ,och en aning avvikande från normalt beteende, emot de andra gästerna. Mycket nöje dock!

Det har ju också varit oOotroligt fint väder ute. Igår på dagen blev det till att knata ner på bynn och käka finlunch på Krabban. Sen blidde det typiskt "strosande" i norrtans lilla charmanta centrum, vilket inkluderade en hel del klämmande i affärerna. Köpte inget dock, det var tur det, för jag hade ju inte haft nåe piiinjar att betala't med...

Robinsonreprisen har precis skådats på min kära klumptive och jag tror faktiskt att det börjar bli dags att smaka på solen lite. Hörs öööh!


2009-04-12 @ 13:03:37 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback