Dom små 23.

Jaa, nu är det en liten hour kvar på bemärkelsedagen min. Dagen gick väldi fort du. Gick upp vid åtta och presspluggade inför tentan som startade 14 i Kista. Skrev den på cirkus 2 timmar och en kvart. Sen for jag hem till byn och mina fäder där vi tillsammans åt Thaimat. Uj Uj vid tomtefars stora röda arsle, det var så förbannat gott! 

Min Meny bestod av detta:
2 Friterade jätteräkor
4 Vårrullar
6 Friterade kycklingbitar
Nudlar wookade med ägg, broccoli, hmm..vad var det mer, aa mer grönsaker iallafall och sen tigerräkor.
OBS! blev så ruggigt mätt efter allt friterat så 90% av nudelwooken blev kvar till en fantastisk lunch som kommer avnjutas imorgon vid 12 snåret.
Ja jädrans vad gott det var måste jag skriva en gång till så alla förstår. Alla ni NorrtäljeByBor! Beställ Thai från Görla, ni kommer icke att bli missernöjda små nissar.

Nu ligger jag i soffan och har svarat på alla fina gratulationer på facebook. Det har även blivit en hel del sms mottagna och besvarade idag, tur att jag har fria sms som tillägg på mitt abonnemang, annars hade det blitt litt dyrt. Men det hade det varit värt ändå, tack så jättemucho alla fina vänner för uppvaktanden och sång och allt vad det varit! Mjaau vad jag gillar er!

3an bjuder på en av mina favoritrullar ikväll, nämligen Titanic. Båten håller vid just denna tidpunkt på att sjunka, Rose fick precis en lavett av hennes fästman Cal (aka svinet/äcklet/bajskorven) och Leo My Love sitter i hyttfinkan. Ska svepa ett till glas vatten här nu och knapra i mig en till Maryland-kaka..här unnar man sig big time jojo. Fyller ju inte år varje dag näej nej.

Hörs vidare alla frassar! Tack för idag!


2008-12-16 @ 23:23:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback