Catastic.

Har kommit hem från en lång skoldag, följd av en liten visit hemma hos mina fäder. På bussen hem träffade jag Slim, eller Simon som han heter egentligen. Men svinlång som han är plus friidrottare så faller det sig naturligt med ett nick likt Slim. Vi babbla på om allt och ingenting. Han, som numera bor i Stora Staden, var på väg hem till byn för att hålla lektion för sina små lovande friidrottstalanger. Seriös Coach som han är, höll han på att planera inför dagens lektionspass. Det var doppboll och lite häckhoppning men sen visade han också för mig några övningar i styrka han med streckgubbar hade ritat upp i sitt block (som jag förövrigt tyckte mer såg ut som inspirerande Kama-Sutra-bilder). Där fanns Envisa åsnan, Tuppfäktning, Flamingodansen och andra gamla godingar. TIll en början blev jag först nästan inspirerad av att kanske till och med pipa upp till träningen och delta, men sen när jag insåg att dessa par-övningar verkade riktigt jäkla jobbiga och fysiskt krävande valde jag att avböja. Kom också på att friidrott aldrig varit min grej, speciellt inte löpning ni som sett mig springa..

Här ska ni få se på en liten söt katt-frasse! Han verkar vara ungefär lika trött som Vewe Karlebo var när vi skulle åka till Thailand för snart 2 år sen. Hon somnade efter kanske en kvart efter lyftning och i princip hela vägen ner till Phuket. "Kul" resesällskap va? :)


Hörs ya'll, mjau!


2008-12-04 @ 21:11:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

lyssnat på låten nu fian! den var bra :) haha, mm jag var trött, sjukt trött.. ledsen för de tråkiga resesällskapet när du satt i 10 h och hade panik över att vi kanske skulle krasha.. förresten, kommer du ihåg hemfärden, haha, "fia, vi ska mellan landa i bagdad istället" din panik var inte att leka med, eller händelsen då jag frågade dig på restaurangen "fia, var de du som slog mig på armen" 1,2,3,4 sek senare "wuhaaaaa" haha den där jävla pojken skrämde fan livet ur mig.. haha minne minne som aldrig försvinner!


2008-12-05 @ 13:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback